Rohana Rahmat
Salam... kelas Isu-isu ICT di dalam pendidikan kami baru sahaja tamat. Walaupun line malam kurang elok, mungkin disebabkan cuaca yang kurang elok, banyak info berguna yang saya perolehi. Di sini saya ingin berkongsi beberapa info yang saya cari berdasarkan slaid yang dibentangkan oleh pensyarah kami, Tn Hj Nazri.

  1. Info mengenai Smart School blueprint (Cadangan konsep pelaksanaan Sekolah Bestari) di Malaysia.
  2. Info mengenai tokoh akademik yang memperjuangkan penggunaan ICT dalam P&P iaitu Prof Seymour Papert.
Sangat berguna untuk saya dan semoga berguna untuk anda juga.
2 Responses
  1. Rahani Wahid Says:

    saya tak dapat mengikuti kelas dgn baik kerana ganguan line internet.suara terputus2 dan slaid lambat loading..

    p/s:sila luangkan masa n klik pautan ini..tq
    http://www.surveymonkey.com/s/LCSD9RF


  2. NazriSaad Says:

    Tidak dapat dinafikan masalah teknikal berkaitan dengan Streamyx dan Broadband di Malaysia menjadi kekangan utama bagi kita melaksanakan pembelajaran dalam talian. Apakah isu kemahiran teknikal seperti konfigurasi komputer dan aksesori berkaitan seperti mikrofon dan kamera juga menghalang kelicinan perjalanan pembelajaran tersebut?


Post a Comment